9 Aralık 2013 Pazartesi

İBS ANNE BEBEK ÇOCUK FUARI...


Hamilelik ve doğum sonrası dönemlerde nerede bir Anne Bebek fuarı orada ben olurdum.İki kuzumun da doğmadan önce herşeyi fuarlardan aldığım ürünlerle fazla fazla hazır oldu.Fazla fazla diyorum çünkü böyle durumlarda kendini kaybetmemek işten bile değil :)) İlk bebeğime yani oğluma hamileyken o kadar gereksiz şey almıştım ki aralarında 3 yaş olmasına rağmen oğluma aldığım şeylerden kızıma bile kullanmadıklarım oldu.Hepsi bu fuarlar yüzündennn :)) Tabi bu işin şakası ama ben yinede ciddi ciddi uyarmak istiyorum eğer ilk bebeğinize hamileyseniz yanınıza mutlaka bir anne alıp fuara öyle gidin :)) 
Fuarlar benim için her zaman verimli geçmiştir.Yeni şeyler öğrenmek seminerlere katılmak ve yeni ürünler yeni markalarla tanışmak için en iyi yer fuar alanıdır.Bu fuarı kaçırmamanızı öneririm.Ben haziran ayında doğacak yiğenim için yine fuar yollarına düşüyorum e hala olmak kolay değil :))



Geçen yıl ilki düzenlenen ve çok ses getiren İBS Fuarı bu yıl 13-14-15 Aralık 2013 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde yeniden düzenleniyor.
Kullanıcıları ve hedef kitlesiyle buluşmak isteyen pek çok marka fuarda şimdiden yerini almış durumda. Doğa Koleji, Can Bebe, Acıbadem Hastanesi, E-Bebek, Hürriyet Aile, Forum İstanbul , Radyo Voyage ve Tiglon ‘un sponsorluğunda geçen yıldan daha da kalabalık olacak gibi görünüyor.


İBS Anne Bebek Çocuk Fuarı            
Tarih
:
13 – 14 – 15 ARALIK 2013
YER
:
İSTANBUL KONGRE MERKEZİ
ZİYARET SAATLERİ
:
11.00 – 19.00

İBS Fuar giriş ücretleri
Hafta İçi Bireysel
:
15 TL             
Hafta İçi Aile
:
20 TL (2 yetişkin, 12 yaş altı 2 çocuk)
Hafta Sonu Bireysel
:
20 TL                                           
Hafta Sonu Aile
:
25 TL (2 yetişkin, 12 yaş altı 2 çocuk)
İBS Fuarına giriş 60 yaş üzeri büyükanne ve büyükbabalara ücretsizdir.

İndirimli Davetiye Kodunuzu Aldınız mı?

Formu doldurarak hem 5TL İNDİRİMLİ giriş hakkı kazanır hem de İBS hediye ve aktivitelerinden ilk siz haberdar olabilirsiniz.

Formu doldurmak için tıklayın.

Ya Hızlı Geçiş Kartınız Var mı?

İBS süresince gerçekleşecek etkinliklerde öncelik sahibi olmak istemez misiniz? Sevdiğiniz karakterlerle sıra beklemeden ve en önce siz tanışabilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken Hızlı Geçiş Kartı formumuzu doldurmak.

Formu doldurmak için tıklayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder