8 Aralık 2013 Pazar

2013'E VEDA PARTİSİ BLOGGER ETKİNLİĞİ POST-3...

Diğer postlar da çekilişlerden ve heyecanlardan bahsetmiştm.Hatta en büyük hediye olan LCD TV nin bana çıkmış olması benim için ayrı bir mutluluk oldu. Biota  firmasına etkinliğimize kattıkları renk , bana verdikleri ayrı mutluluk ve etkinliğe katılan tüm katılımcılara verdikleri hediyeler için tekrar teşekkürler.Biota , Homend ve Banat çekilişini kazanan arkadaşlarımı ve kzandıkları hediyelerle verdikleri ve verdiğim pozlarımızı sizinle paylaşmak istiyorum...

Biota çekilişini etkinliği hazırlayan blogger arkadaşım Yasemin'in kızı Lival yaptı.Minik ve şanslı elleri okadar kişinin içinde benim ismimi çekti.Teşekkürler Lival minik ellerin bana uğur getirdi :)))


Çekiliş sonucunda bloğumun ismini duyunca ki ben hali :)) Şaşkınlığım herhalimden belli :))


Veee hediyemi teslim alırken verdiğim pozlar :)) 




Çocuklarımın odasında yerini aldı bile :)) 


Homend firmasıda yaptığı çekilişle bir arkadaşımıza tost makinası hediye etti.Etkinliğe katılan tüm bloggerlara istediğimiz herhangi bir ürününde kullanabileceğimiz %50 indirim kodu hediye etti ve çeki kulandım bile :) Şanslı arkadaşım Birkadınyazıyor blog yazarı Sezen hanım oldu.Hediyenizi iyi günlerde kullanın.Şansınız daim olsun...


Banat firması hediyeleriyle tüm katılımcıları mutlu etmenin yanında çekilişle bir katılımcıya Mopstar hediye etti.Etkinlik boyunca yan yana oturduğumuz tanıştığıma çok mutlu olduğum Closely Fashion blog yazarı arkadaşım Gamze oldu.İyi günlerde kullan canım.şansın 2014 tede daim olsun.En kısa zamanda tekrar görüşürüz inşallah...


Sponsorlarımız arasında Fresh Line de vardı.Fresh Line ın o harika kutusu Derince blog yazarı ve aynı zamanda etkinliği bize hazırlayan arkadaşlarımızdan Ece'ye çıktı.iyi günlerde kullan canım.Şansın daim olsun...












7 yorum:

  1. güle güle kullanın hepiniz canım daha güzelleri de sizlerin diger arkadaşların da olsun 2014 yılında inşallah cocukların adına çok sevindim bak şimdi izledikce bizi hatırlasınlar:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim günün en şanslılarındandın ve senin adına kendim kazanmış kadar sevindim inan gerisi sadece espriydi :)İyi seyirler her seyredişinde bizi hatırla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım herkes mutluluğuma ortak oldu.Bir dahaki sefere inşallah sizlere kısmet olur :))

      Sil
  3. şansın hep daim olsun cnmmm ...sana sürünmeyi unuttummmmm:) bir dahaki görüşmede yanındayım bil:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :) Bidahaki sefere yanyana olalım bu sefer hiç muhabbet edemedik :((

      Sil
  4. tebrikler güle güle kullanın. güzel bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil