6 Aralık 2013 Cuma

2013'E VEDA PARTİSİ BLOGGER ETKİNLİĞİ...

2013 ün son aynın ilk günü (seçilen gün dahi özenle seçilmiş) için davet edildiğim bu harika etkinliğe tabiiki seve seve ve heyecanla katıldım.Daha daveti aldığım anda heyecanlanmıştım haksız da değilmişim. Blogger arkadaşlarım Yasemin , Pınar  ve Ece 'nin büyük özveri ve emekle hazırladıkları Ray Cafe & Bistro Bakırköy de düzenlenen kahvaltı eşliğinde içilen çaylı kahveli ve bol kahkahalı harika bir etkinlik gerçekleşti.Böyle bir gün hazırladıkları ve bu etkinlikte bana da yer verdikleri için arkadaşlarıma kocaman teşekkürler :) Bol çekilişli , bol hediyeli , bol eğlenceli ve bol kahkahalı bu etkinlikten birkaç kareyle neler anlatmak istediğimi bir nebze olsun fotoğraf kareleriyle göstermek istiyorum.Etkinlikte beni özellikle şaşırtan ve mutlu eden bir çekiliş oldu ki dudak uçuklatan cinstendi.Bir sonraki postum bana özel olacak :)))




Kahvaltı keyfi muhabbet eşliğinde bitmek bilmedi :)


Etkinlik boyunca muhabbetlerine doyum olmayan ve Tanıştığıma çok mutlu olduğum blogger arkadaşlarım  Asiye ve Pelin :)

Aynı şekilde etkinlik boyunca muhabbet ve şansımızın bir gittiği diğer blogger arkadaşım Gamze :)




Etkinliği kazırlayan blogger arkadaşlarım Pınar , Yasemin ve Ece .Sizi tanımak büyük zevk...



Masada en yakınımızda oturan ve yeni tanıştığım dünya tatlısı blogger arkadaşlarım Sezen  ve Derya  sizinle bol kahkahalı bir gün oldu :)


Blogger arkadaşlarımızdan Nihan'ın kızı  Sezen arkadaşımızın  verdiği hediyeyle mutlu olduğu an duygusal bir an ...


Ve evet burada görünen her şey birçok değerli firmanın bizler için gönderdiği hediyeler.Etkinlik boyunca hediye dağıtımlarıyla neşemize neşe katılacak :) Bu harika etkinliği tek posta sığdıramayacağım için bölümlere ayırdım.Bu post tanışma faslıydı diğer postlar da sizi firmalarımızla tanıştırmak istiyorum...


Etkinlikte bizleri yanlız bırakmayan firmalar;


Karya Gourmet
Yuva Maya
Doğadan
Match Kozmetik
Estuz
Rainwalker
Dore Çorap
Orkide Hareketi
Çiçeksatış
Dr. Oetker
Laber Kimya
Kek Couture
Tatlı Köşem
Atölye Ful
Takkunya
Doa Kozmetik
Taze Masa
Bebak Ac Badem 
Cıncık Takıcı
The Loli Shop
Neutrogena 
Blackspade
Webtoprint
Bitki Sandığı
Vivaldi Kozmetik
Raen
Flormar
Arwey
İnanır Grup
Safran Lokum
Sabun Perisi
Fresh Line
Unilever
Modapik
Tereson
Homend
Otacı
Pınar
Cyrene
Banat
Afilli Kitap
Keramika
Villegrup
NYX Kozmetik
Biota
Turuncu Kasa
Evmambo


ETKİNLİĞE KATILAN BLOGGERLARIMIZ !




Pınar Şenoğlu
Esmer Güzeli
Yasemin D. Kılınç
Lival'e Dair
Ece Çam
Derince
Deniz Yıldız
Deniz'in Şarkısı
İrem Özker
Audrey
Nihan Keçeci Tali
Şans Böceği
Gamze Haseki
Closely Fashion
Reyhan Altan
Eciş Bücüş
Yasemin Akçin
Gülümse Yüzüme
Meryem Tavşancı
Yar Bana Bir Eğlence
Pelin Demiral
Yaşamın Kıyısında
Asiye Demiral
Asya'nın Renkli Dünyası
Gözde Yaşar Altunbaş
Gözdenin Masal Adası 
Derya Divrikli
Başka Anne
Sezen Parım
Bir Kadın Yazıyor
Mira Taşkın
Mirayshandmades
Yasemin İpek
Kelebeğin Gözünden


12 yorum:

  1. emeğine sağlık canım benim asıl bizler çok mutlu oluyoruz böyle güzel yazıları görünce o zaman insan dahada bir seviniyor demekki herkes bizim kadar eğlenmiş gerçekten diye bu arada hediyeni de güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım 1 aralık bundan sonra benim şanslı günüm :)) Aslına bakarsan anlatılmaz yaşanır cinsten bir gündü Emeğiniz için tekrar teşekkürler...

      Sil
  2. Reyhancığım, seninle tanışalı epey bir zaman oldu. Ama yüzündeki o sıcaklık, samimiyet hiçbir zaman değişmedi.
    Etkinlikte bizlerle birlikte olup renk kattığın için teşekkür ediyorum :)
    Güzel günlerde hediyelerini kullanmanı dilerim :)) Ballı hatunum benim, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pınar'cığım sizlerle olmak gerçekten büyük bir zevkti. Bu özel ve güzel gün için tekrar teşekkürler.Balı günüme denk geldiğim içinde özellikle mutluyum :)) Bende öpüyorum canım tekrar görüşmek ümidiyle...

      Sil
  3. Yine dopdolu bir etkinlik,herşey çok güzel.Tanıdık yüzleri de görünce keşke bende orada olsaymışım sizlerle tanışma imkanına sahip olsaymışım dedim :( süpersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birdahaki etkinliğimize bekleriz canım kısmet olursa

      Sil
  4. Şanssss şannnsss şansss:) Tam seni anlatıyor :)))Seni tanıdığıma çok sevindim.Umarım tekrar görüşme fırsatımız olur enerjin ve muhabbetin harikaydı öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her zaman ve her kulvarda bu kadar şanslı olabilsem :)) gerçi bu mutluluk bana en az 6 ay yeter :)) bu arada senin şansınada diyecek yok doğrusu :)) Bende tanıştığıma çok memnun oldum canım tekrar görüşene kadar şanslı kal :))

      Sil
  5. sizlerle geçirdiğim harika bir gündü tekrar görüşmek dileğiyle sevgilerr ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel bir gündü en kısa zamanda tekrarlarız inşallah :)

      Sil
  6. cnm benimmmm iyi ki gelmişsin tekrar görüştük,en kısa zamanda pastalı börekli görüşelim tekrar :DDD çok öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende iyiki geldin canımm seni tanıdığıma çok sevinmistim tekrar gördüğüme daha çok sevindim :)) Evettt en kısa zamanda pastalı börekli tekrar bir görüşme ayarlayalım :)) Fıstığı ve seni kocaman öpüyorum

      Sil